• info@kayserisektor.com.tr
Müşteri Temsilcisi Aranıyor | Oncall Çağrı Merkezi Hizmetleri Ltd. Şti.

Müşteri Temsilcisi Aranıyor | Oncall Çağrı Merkezi Hizmetleri Ltd. Şti.

0 ZİYARETÇİ
  • İlan Adı: Müşteri Temsilcisi Aranıyor | Oncall Çağrı Merkezi Hizmetleri Ltd. Şti.
  • Firma Adı ::
  • Yaş ve Cinsiyet: -
  • EKLENME TARİHİ: 01 Ocak 1970 Perşembe

Telefon ile sabah 09:00 akşam 21:00 saatleri arasında Digiturk yeni abonelik çalışmaları yaparak her abonelikten 50 TL kazanç sağlayabilirsiniz. İşe alımı yapılan her personele Digiturk abonelik programımız üzerinden kullanıcı adı ve şifre oluşturularak sisteme giriş yapması sağlanacak ve aramalar online olarak program üzerinden gerçekleştirilecektir. İşe alınan personele Konya Merkez’de ikamet edenler için haftalık eğitim programı düzenlenerek ONCALL Çağrı Merkezi Hizmetleri Genel Merkezinde eğitim verilecek, diğer illerdeki personellere online olarak eğitim verilecektir. Yeni aboneliklerin hesaplanması ve hak ediş aylık olarak oluşturularak ilgili personelin banka hesabına aylık ödeme yapılacaktır. NOT: ONCALL Çağrı Merkezi Hizmetleri Ltd.Şti. olarak işe alımı yapılacak personellerden CRM lisans ücreti gibi kesinlikle ek bir ücret talep edilmemektedir. Aranan Nitelikler: - En az Lise mezunu, - 20-45 yaş arası Bayan, - Kendisine ait bilgisayar, mikrofonlu kulaklık ve interneti bulunan, - Bilgisayar kullanımına hakim, - Microsoft Office Excel ve World programlarını iyi derecede kullanabilen, - Diksiyonu düzgün, - İkna kabiliyeti yüksek, - Telefonda etkili iletişim sağlayabilen, - Gelişime açık, azimli, - Teknoloji konusuna merak ve ilgi duyan, - Değişime uyum sağlayabilen, öğrenmeye ve gelişime açık, - Günlük en az 4 saat aktif olarak telefonda yeni abonelik çalışması yapabilecek adayların başvurularını bekliyoruz. ONCALL Çağrı Merkezi Hizmetleri Ltd.Şti.